poniedziałek, 23 lutego 2015

Polska ŻÓŁĆ?

Wspominając wcześniejszy komunikat, pieprzę to i debilom ulegał nie będę. To nie jest blog dla gawiedzi!

Sandomierz. Nie wiem, nie byłem, znam z telewizji. Nie jest mi obcy Ojciec Mateusz - bez naciągania, bez histeryczno-katolickich kazań (sam jestem katolikiem (chyba)), ale nie o tym serialu.

Wracając do filmu Borysa Lankoszy : Poza ciekawie przeprowadzoną narracją (jaki idiotyzm przeczytałem wcześniej na film.ebie, że reżyser obejrzał Dziewczynę z tatuażem - a czemu nie obejrzał krytyk skandynawskiej wersji Millennium?), był też zgrany duet aktorski, który, przyznaję, pozytywnie mnie zaskoczył (za oboma aktorami nie przepadam): Pieczyński i Więckiewicz, zwłaszcza podczas pierwszego przesłuchania. I Jerzy Trela - fenomenalny, teatralny minimalizm, za to jak zaakcentowany - chylę czoło!
O czym jest ZIARNO PRAWDY? Pewnie o Polakach, którzy zawsze starają się winę za swoje niepowodzenie zrzucić na kogoś innego. A że w pewnym środowisku można zwalić tę winę na Żydów, to czemu nie?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz